Herkese merhaba. Genellikle tütün bazlı e-likitler kullanıyorum, ama tatlı ve tütün karışımlarını da deniyorum. Yaklaşık 10 yıldır elektronik sigara kullanıyorum ve birçok farklı ürün denedim. 2026'da yeni ürün denemeyi bıraktım. Şimdi sadece bildiklerimi paylaşmak ve yeni bir şeyler öğrenmek...